sobota, 19 lutego 2022

Byle do przodu

 Witajcie kochani!

Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowiem problemy, ale z tym trzeba żyć, a do tego znów komputer odmawia mi posłuszeństwa a wiadomo, bez niego nie da się nic zrobić. Mam jednak nadzieję, że już będzie dobrze.

Za oknem pogoda też nie napawa do radości. No bo co z tego, że słońce co raz odważniej świeci, jednak co raz częściej otrzymuję alerty pogodowe o silnych wiatrach. No niby u mnie nie powinno się nic stać. No, ale nie powinno to dobre słowo, a tak na prawdę to nigdy nie wiadomo. Widząc w mediach to co, dzieje się w naszym kraju stwierdzam, że wszystko się może zdarzyć.

Dobrze, może nie będę marudzić, bo na wiele rzeczy wpływu nie mam. Tak więc dla Was muzyczna nutka. Ostatnio to mi w duszy gra.



A ja Was pozdrawiam i myślę, że byle do przodu!!

1 komentarz:

  1. Świetny kawałek! Bardzo lubię Sanah. A tak poza tym idzie wiosna, więc mam nadzieję, że u ciebie też coraz lepiej, czego z serca życzę! Pozdrawiam i do następnego razu! 🙂🖐️

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...