niedziela, 30 stycznia 2022

To już 30 raz!

" Jak nie pomagasz, to nie przeszkadzaj. Bez focha."
Jerzy Owsiak

Dobry wieczór!
Za oknem dziś wieje, czasem świeci słońce, czasem śniegiem sypnie, a nade wszystko leje. Ja cieszę się, że dzisiejszy dzień mogłam spędzić w domu, gdzie jest ciepło i bezpiecznie. 

Jednak dziś mimo tego, że w całym kraju warunki atmosferyczne nie sprzyjają spacerom, to ok. 120 tysięcy wolontariuszy wyszło w miasta i wsie by grać w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy! W tym roku to już po raz 30 Jurek Owsiak pozytywnie zaraża nas, by grać, bo liczy się każdy grosz. A cel w tym roku szczytny - zebrane pieniążki zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów w okulistyce dziecięcej. Uważam, że to, tak jak i poprzednie, bardzo ważny cel.

Ja tam popieram WOŚP, bo wiem, że te pieniądze faktycznie idą na te sprzęty. Nikt nie może powiedzieć, że nie korzystał z aparatury z czerwonym serduszkiem.  Mnie samej jest bardzo miło gdy podczas jakiegoś badania widzę, że ów sprzęt był ufundowany przez WOŚP.

Tak więc niech ludzie mówią co chcą, a orkiestra niech gra do końca świata i jeden dzień dłużej!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...