niedziela, 26 marca 2017

Wiosenne porządki

Drodzy czytelnicy!!
Halo halo!! Witam Was serdecznie w niedzielny wieczór. Mam nadzieję, że wszyscy doszli już do siebie po wcześniejszej pobudce spowodowanej zmianą czasu? Ja bardzo nie lubię tych zmian, ale cieszę się, że to czas letni właśnie mamy! No i wiosna! Od kilku dni jest ładna słoneczna pogoda. Wiadomo, że nie są to upały ale źle nie jest. Ja kochan tą porę roku, wszystko robi się zielone, kwitną piękne kwiaty. Bardzo lubię w taką pogodę sprzątać na dworze, grabić, porządkować...wtedy już czuję wiosnę pełną piersią!

Wiadomo, jak porządki na dworze, to i na blogu by się zdawało je zrobić. Pewnie już zauważyliście zmiany, choc ja laik jestem i nie bardzo sobie radzę z wieloma rzeczami. Są jeszcze drobiazgi, które mi się nie podobają, ale nie wiem jak je poprawić.  Nie chcę za bardzo nikogo o to prosić, bo chcę sama powoli do wszystkiego dochodzić.

Mam jednak prośbę jeśli uważacie, że coś jest nie fajnie, coś powinnam zmienić, to napiszczie o tym!
Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Nie wiem może szablon jak masz ochotę, ja sama sie zastanawiam co by tu u siebie zmienić wizualnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon ok ale tylko z gotowych dla bloggera bo inne są cudne ale ja nie umiem ich dodawać. Może podpowiesz? Możesz w mailu napisać.

      Usuń
    2. mail już poszedł do Ciebie:) miłej zabawy:)

      Usuń
  2. U mnie tez zielono na blogu :)
    Co do zmiany czasu to niestety wytraciła mnie z mojej rutyny i równowagi bo nie wiadomo dlaczego ale spałam 10 h choć zawsze śpię maksymalnie 7. Ale fajnie , Bp nareszcie dni sa dłuższe i rano wcześnie ro i się jasno co ładnie ułatwia wstawanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń
  3. Szablon można pożyczyć z blogów które specjalnie je robią. Można znaleźć fajne propozycje. I tam jest instrukcja jak je później u siebie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha fajnie się mówi, ja wczoraj nie mogłam nic fajnego znaleźć a po za tym to i tak bym nie wiedziała jak go wgrać. Cóż chyba będzie musiał blogger wystarczyć. Skromnie ale moja praca :-)

      Usuń
  4. Ja zawsze korzystam z szablonów bloggera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w sumie też ale nie wiem co wybrać i w ogóle...

      Usuń
  5. Ja też bardzo nie lubię zmiany czasu. jak dla mnie mogłoby jej w ogóle nie być ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, żebyś Ty sama lubiła swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...