wtorek, 3 września 2019

Warszawa czeka!

Moi mili!
Bardzo Wam dziękuję za komentarze pod ostatnią notką. Na szczęście ząb już wyleczony i mam nadzieję, że nigdy więcej takiej przygody mieć nie będę.

Ostatnie dni mijają mi na przygotowaniu się do wycieczki, bo to już jutro z warsztatów jedziemy do Warszawy. Bardzo się cieszę na tą wycieczkę, bo kilka lat temu byłam tam, ale ówczesny wyjazd był strasznie szybki, na wariackich papierach. Mam nadzieję, że teraz trzy dni spędzone w stolicy będą bardzo udane. Plan jest ciekawy, bo w programie jest Starówka, Zamek Królewski, Muzeum Żydów Polskich POLIN, Łazienki, świątynia Opatrzności Bożej i no właśnie jest tego tyle, że nie pamiętam dokładnie wszystkiego. Szkoda wielka, że nie pójdziemy do Sejmu i do Muzeum Powstania Warszawskiego. Bardzo się cieszę na wizytę w Pałacu Kultury i Nauki. Troszkę się denerwuję jak to będzie bo wiadomo różnie bywa, a moje problemy z jelitami pogłębiają ten stres.  Mam jednak nadzieję, że z Bożą pomocą ogarnę się i będzie wszystko dobrze.

No i jak pech, to pech.  Właśnie zauważyłam, że mam pękniętą szybkę w telefonie. Nie wiem, czy ta ochronna uległa awarii czy też faktycznie ekran. Pocieszcie mnie, że będzie ok., że z tym można żyć.

A czy Wy byliście w Warszawie i co Was zaciekawiło, a co się nie podobało?
Pozdrawiam serdecznie!!

8 komentarzy:

  1. Jeśli telefon działa to z pękniętą szybką da się żyć. Nie wpływa to na jakość zdjęć. Życzę udanego wyjazdu. Ja nigdy nie byłam w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję badzo. Póki co działa i jest ok. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że zdasz relację z Warszawy ... najlepiej ze zdjęciami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekany na relacje z wycieczki. Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ivo, na pewno z wycieczki będziesz zadowolona. Ostatni raz byłam w Warszawie na operze "Otello".
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Warszawę, jak jeszcze mieszkałam w Polsce to często tam bywałam bo moja chrzestna tam mieszka :)
    Bardzo lubię stare miasto, zamek Królewski, Łazienki, Złote tarasy i Pałac Kultury i Nauki.
    Miłej wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Warszawie byłam trzy razy, w tym raz sama sobie zorganizowałam taki wyjazd. I wtedy zwiedziłam to co chciałam - wystawę poświęconą statkowi "Titanic" oraz muzeum "POLIN".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...