piątek, 26 marca 2021

68. Chwalę się

 Dobry wieczór!

Witam Was serdecznie w piątkowy wieczór. Gorąco dziękuję Wam za to, że czytacie to co piszę!  Czas tak szybko leci, dopiero co marzec się zaczynał,  a tu już koniec tego miesiąca. Znów przyszło nam siedzieć w domu...eh trudne to czasy. Nie ma jednak tego złego...jest więcej czasu na pisanie. W planie nowe notki, może wywiady...

Moi drodzy, może jest coś, co Was nurtuje, ciekawi, coś o czym chcielibyście przeczytać na moim blogu? Może macie dla mnie jakieś pomysły, wskazówki? - będę wdzięczna.

A tym czasem Magdalena i Marta Wróbel piszące dla portalu  "Senior24h.pl" zrobiły wywiad ze mną. Oto link do niego. Powiem szczerze, że bardzo się ucieszyłam możliwością wzięcia udziału w tym wywiadzie. Zawsze to ja stoję po stronie pytającego. A tym razem karty się odwróciły. Było to bardzo ciekawe doświadczenie. 

Dziewczynom bardzo serdecznie DZIĘKUJĘ za to, że pomyślały i zaproponowały mi tą rozmowę. A Was serdecznie zapraszam do lektury tego portalu, oraz do przeczytania wywiadu. A później do dyskusji na blogu.

5 komentarzy:

  1. Ciekawy wywiad. Można Cię lepiej poznać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino, a może Ty byś chciała wziąć udział w wywiadzie? Dzięki temu dałabyś się bardziej poznać moim czytelnikom.

      Usuń
  2. Super wywiad. Może w przyszłości zaczniesz pokazywać swoje prace rękodzielnicze na blogu? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, ja sama to mało zrobię:-) zawsze jakieś półprodukty elementy, w całość to wszystko "skleja" pani instruktor.

      Usuń
  3. W jakich sprawach nie decydujesz o sobie i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...