czwartek, 12 listopada 2015

My okularnicy

Witajcie!

Wielu z nas nosi okulary. Wiem, że są i tacy jak ja, co noszą je bo mają problemy ze wzrokiem i noszą je bo muszą, jednak są też tacy, co szkła noszą dla ozdoby czy też ochrony przed słońcem. Tak czy inaczej nasze szkiełka się brudzą, kurzą i trzeba je czyścić no i oczywiście dbać, aby posłużyły nam jak najdłużej.

Dlatego zapraszam Was do przeczytania artykułu znalezionego tutaj
Przyznam, że ja zawsze mam problem z utrzymaniem okularów w czystości. Fakt, mam szkła plastykowe i to nie z najwyższej półki to ieteż bardzo szybko się brudzą "łapiąc" pył i kurz. Koszmar, używam chusteczek przeznaczonych do tego celu zakupionych w sklepie z chemią niemiecką, ale to i tak muszę się nagimnastykować aby na szkłach nie było smug i maz, czego bardzo nie lubię. Uf, cieszę się, że już niedługo wizyta u okulisty i poproszę o zmianę okularów. I tym razem nie mam zamiaru kupować tych z niższej półki.

Ciekawa jestem jak Wy dbacie o okulary, czy nie macie takich problemów jak ja? Jestem też ciekawa co sądzicie na temat tego artykułu.

Pozdrawiam serdecznie - jedna z wielu okularników :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...