sobota, 5 grudnia 2015

Grudzień

Drodzy czytelnicy!
Witam Was bardzo serdecznie w sobotni późny wieczór. Najpierw tradycyjnie, ale bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie oznaki tego, że jesteście i czytacie to, co ja piszę.  Jesteście kochani, chciałabym za pomocą bloga poznać jeszcze więcej fajnych osób ale póki co mało znajduję nowych (ciekawych) blogów. 

Choć za oknem szaro i często deszczowo - pogoda raczej listopadowa, to od kilku dni mamy grudzień. Tak na prawdę to powinien już śnieg padać, ale ja się tam cieszę, że go nie ma.  Cieszę się też, że jest już najpiękniejszy czas w roku - Adwent, przygotowania do Bożego Narodzenia. Kocham te święta i tą całą otoczkę. Co prawda jeszcze do nich troszkę czasu zostało, ale powoli myślę o prezentach. Coś tam mam, ale póki co najważniejsze te drobne mikołajkowe , bo to już jutro. Ja już robiłam pierniczki, wyszły pyszne i czuję, że zapewne jeszcze raz powtórzę z mamą produkcję. Trzeba by w końcu kupić kartki i wypisać, bo coś zwlekam, choć plan był inny. A mianowicie taki, że szybko wypiszę i szybko wyślę a tu...no właśnie coś mnie zawsze przeszkodzi w ich kupieniu. Niby teraz doba smsów e-maili, ale ja tam kocham karteczki kolorowe z życzeniami z serca płynącymi.

Jestem ciekawa jak u Was przygotowania do świąt? czy już coś się dzieje?

Póki co jutro Mikołajki. Oczywiście nie wieżę w Mikołaja, ale hm miło będzie jak ten święty jakąś drobnostkę przyniesie :-).
Kończę tę notkę i biegnę pakować prezenty, by dostarczyć je jeszcze dziś św. Mikołajowi!!

Buziaki dla Was :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...