niedziela, 14 stycznia 2018

Małe serduszko, a tyle radości!!

Siema!
Witajcie drodzy moi w kolejną już styczniową niedzielę! Ta dzisiejsza jest szczególna, bo właśnie dziś, po raz 26 na ulicach naszego kraju zagrała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Tym razem, jak też i w podobnych latach wolontariusze zbierają na sprzęty do leczenia noworodków. Wyszli wolontariusze na nasze ulice, nie przeszkadza im to, że zimno, że pada, że niedziela ...liczy się misja, którą mają do spełnienia. I jest to piękne. Od zawsze podziwiam Pana Jurka Owsiaka, że on potrafi tak zachęcić Polaków i grać! Ja też dziś dołożyłam swoje przysłowiowe parę groszy na poczet Orkiestry. Bo uważam, że trzeba tak niewiele aby móc pomóc. Nie wiem, czy też tak macie, ale dla mnie to małe czerwone serduszko, to ogromna radość - przykleiłam je sobie na moim kalendarzu i cieszyć ono będzie moje przez cały rok!

Może te sprzęty akurat mi się nie przydadzą, ale innym tak. Dobrze wiemy, że co raz więcej rodzi się wcześniaków, czy chorych dzieci, które potrzebują specjalistycznej pomocy lekarzy. Może to być Twoja siostra, córka, siostrzenica, może dziecko kogoś znajomego...nie ociągaj się tylko wrzuć do puszki ...na prawdę nie trzeba wiele, a wspólnie damy radę uczynić cuda!

Przykre jest, że księża nie popierają tej akcji. No, czemuż się dziwić gdyby to były pieniądze dla nich, to pierwsi by stanęli z puszkami! Niestety taką mam opinię na ten temat, ksiądz nie zachęci na mszy do grania w tej orkiestrze, ba nie wpuści wolontariuszy aby mogli skorzystać z nabożeństwa a przy tym choć trochę ogrzać się. Może, są gdzieś normalni duchowni (oby) to jest przykład z okolicy.

Bardzo Was proszę, jeśli jeszcze nie wrzuciliście  nic do puszki, to nie wahajcie się tego zrobić. Można wysłać sms czy  przelać pieniążki na konto. Pamiętajmy, że w kupie siła a Orkiestra gra do końca świata i jeden dzień dłużej!!

9 komentarzy:

  1. ja dałam już do puszki o 8 rano, zaraz po kościele. I jeszcze smsa wysłałam, bo czułam niedosyt. Uwielbiam tę akcję i zawsze będę wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dodatkowo smsa wysłałam, ale wiesz nie chodzi o to, kto ile dał, tylko o fakt aby w ogóle brać w tym udział.

      Usuń
  2. Jest to piękna akcja i każda złotówka się liczy::)
    Ja wczoraj byłam na koncercie w Krakowie i było pięknie. Sporo rzeczy zostało wylicytowanych i to za bardzo ładne sumy :)
    I bardzo podobało mi się hasło - do końca świata i jeszcze dłużej :) I mam nadzieję, że tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tego koncertu, podobno na tych orkiestrowych koncertach panuje świetna atmosfera.

      Usuń
  3. Ja brałam udział w tej akcji organizowanej w Niemczech i muszę przyznać, że bawiłam się świetnie. Super cel i ludzie potrafią fajnie ze sobą współpracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super, dobre jest to, że ludziom chce się chcieć! Nie przeszkadza pogoda, niedziela itp rzeczy.

      Usuń
  4. Bardzo dobry cel i to, że sporo osób może skorzystać. Bardzo dobrze napisałaś, każdy pieniądz się liczy i komuś może to uratować życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że ludzie potrafią się jednoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również jestem za orkiestrą. Wiadomo, są plusy i minusy. Nie wszystko działa idealnie, można mieć pretensje do wielu rzeczy, ale koniec końców więcej mamy z tego dobrego niż złego. Dlatego dokładam się i ja. :)

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...