niedziela, 25 marca 2018

Niedziela Palmowa

Drodzy czytelnicy!

Na wstępie witam Was serdecznie i bardzo dziękuję Wam za wszystkie wizyty i komentarze. Ogromnie wyrazy wdzięczności ślę też do mojej Kali, która wniosła do mojego blogu wiosenne zmiany. Też o tym myślałam, tylko, że ja do bloggera mam dwie lewe ręce i zawsze się boję, że coś więcej nakręcę niż zrobię :-).

Dziś Niedziela Palmowa. Rozpoczyna ona najpiękniejszy i najważniejszy czas dla katolików - Wielki Tydzień. Bardzo lubię ten czas skupienia i wyciszenia. Dziś na każdej mszy świętej było święcone palmo. Jest to czynione na pamiątkę wjazdu Chrystusa do Jerozolimy. Palmo może być różnorako udekorowane. W wielu regionach Polski organizowane są konkursy na najładniejszą palmę. Ja jednak przedkładam prostotę - gałązki wierzbowe dekoruję bukszpanem i białą wstążeczką i taki oto bukiecik niosę do kościoła. Jestem ciekawa czy Wy też byliście z palmem w kościele? czy preferujecie tak jak ja skromną dekorację, czy też bardziej kolorową bogatą?

U mnie już jest wiosennie, wszystko budzi się do życia i choć jest jeszcze trochę zimno, to jest pięknie. Jednak ja już poczułam pierwsze uroki wiosny - chyba pylą już jakieś rośliny, bo dziś oczy mnie bolą i pieką. Wiem, przejdzie, miewam takie ataki zapalenia spojówek, jednak ja przy tym bardzo źle się czuję.

Piszcie co u Was? jak przygotowania do świąt?

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie może jakoś zimno nie jest ale leje jak z cebra.

      Usuń
  2. Miała być notka miało być radośnie a ja leżę z gorączką. Jak wydobrzeje to napiszę.

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...