środa, 18 kwietnia 2018

Coś dla siebie

Mili czytelnicy!!
Witam Was bardzo serdecznie w pogodny środowy wieczór. Bardzo serdecznie dziękuję Wam za komentarze i odwiedziny. Musicie wiedzieć, że bez Was marny byłby sens mojego pisania. Owszem można pisać dla siebie i fakt czynię to z wielkiej radości, ale jest mi ogromnie miło kiedy pod notką jest dyskusja :-).

Jak ja lubię tą wiosnę. W tym roku wyjątkowo jest cudownie bo ciepło, bo kwitną kwiaty i może moja magnolia też zakwitnie po raz pierwszy, bo można wyjść z domu nie ubierając się w grube ciuchy. Ach... no może moje oczy jej nie lubią, bo w koło aż roi się od pyłków i  często chodzę uryczana z przekrwionymi oczami, no ale taki już urok alergika.

Ja już z mamą rozpoczęłam nasze kijkowe spacery. Może nie jest to jakiś wyczynowy nordid wooking ale jest intensywny spacer i przyjemność dla ducha i ciała. Spacerując podziwiamy budzącą się przyrodę a jednocześnie spalamy kalorie :-)

Od jakiegoś czasu na mojej wiosce młoda dziewczyna otwarła salon kosmetyczny. Lubię do niego zaglądać, ba jestem tam stałą klientką - robię sobie manicure hybrydowy. Także i dziś tam byłam i zaszalałam  - manicure francuski! 

Fryzjer to kolejny "gabinet", gdzie lubię zaglądać. Mam włosy krótkie ale bardzo gęste, to też mniej więcej raz w miesiącu muszę się tam udać, aby odnowić fryzurę, bo włosy szybko rosną. Czasem też szaleję i robię pasemka, czy też jakieś inne cuda :-). Tak też i dziś tam byłam aby przerzedzić moją czuprynę. 

Może ktoś powiedzieć, po co tak często do kosmetyczki, po co do fryzjera co miesiąc, przecież to wszystko kosztuje. Hm, fakt kosztuje, ale powiem jedno jak sobie coś zmienię, coś odnowię, to wiem, że ten dzień poświęciłam dla siebie i to jest takie fajne, takie bardzo radosne, budujące mnie. Na co dzień pasjonuje mnie wiele rzeczy, i staram się też tak zorganizować czas, aby choć troszkę znaleźć go dla siebie.

Jestem ciekawa czy Wy macie czas na przyjemności, czas dla siebie? czy robicie paznokcie, jak czsto odwiedzacie salon fryzjerski? zapraszam do dyskusji!

5 komentarzy:

  1. Strasznie wazne jest dbanie o siebie. Ja bedac mama 2 dzieci, od czasu do czasu udaje sie do fryzjera kosmetyczki, chocby zlapac oddech i zrobic cos dla siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super, cieszę się, że znajdujesz czas, by odpocząć choć na chwilę od codziennych spraw i zrobić się piękną :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nikogo nie zmuszam do czytania, są ludzie, którym mój blog się podoba.

      Usuń
  3. I bardzo dobrze, że poświęcasz czas na zrobienie czegoś dla siebie. To zawsze procentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...