wtorek, 25 grudnia 2018

Na nowo

Witajcie!
Od wczoraj po raz kolejny świętujemy Boże Narodzenie. Cieszę się, bo lubię te święta, i niezmiernie się raduję, że po raz kolejny mogę brać udział, cieszyć się, przeżywać narodziny Dzieciątka Jezus! 

Postanowiłam, że ja właśnie w ten świąteczny czas spróbuję wrócić do blogosfery. Wiem, sporo czasu mnie nie było, ale ...jak to czasem bywa różnie się życie toczy i czasem nie ma sił czy ochoty pisać. No ale ja tak bardzo się stęskniłam za Wami i Waszymi blogami, że próbuję na nowo! Czy przyjmiecie mnie tutaj z powrotem? 

Moim marzeniem jest gruntowna zmiana tego bloga i to nie mam na myśli układu ale szablonu, w ogóle denerwuje mnie to, że tagów mam za dużo, ale w tutaj jest wszystko, to też np. jak nie pisać szczegółowych tagów gdy pisze się recenzje książki itp. Jeśli ktoś byłby chętny mi tutaj pogrzebać, czy pouczyć mnie, to będę wdzięczna.

A póki co życzę Wam miłego świętowania :-)!

3 komentarze:

  1. Witaj na nowo
    Jak masz "Listę czytelniczą" (zaraz po wejściu bloga), to tam masz też menu"pomoc". Każdy dział jest tam prosto objaśniony.
    Miłego świętowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twój blog trafiła przypadkiem , czeka cię dużo zmian poświęcił bym na wygląd .. I detale ... I życzę wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...