piątek, 13 grudnia 2019

Szalony (fajny) czas

Witajcie!!
Na początku bardzo serdecznie dziękuję Wam za wszystkie komentarze, bardzo fajnie, że mimo tego iż mój blog nie jest cudowny zaglądacie tutaj i komentujecie. 

Ciekawa jestem jak u Was przygotowania do świąt? Ja od ostatniej niedzieli mogę powiedzieć, że czuję zbliżające się święta! Bo w niedzielne popołudnie wraz z rodzicami pojechałam na spotkanie opłatkowe do zaprzyjaźnionego Koła Emerytów. Muszę, się pochwalić, że wraz z paniami przygotowałam Jasełka a dodatkowo śpiewałam dwie kolędy: "Kolęda dla nieobecnych" i "To juz pora na Willijom". Bardzo lubię śpiewać, a tym razem było mi niezmiernie miło, że panie zaprosiły mnie do Jasełek. Wszystko się udało, była ciepła atmosfera, smaczne jedzenie i czas szybko zleciał. A już od minionego tygodnia mamy próby na warsztatowe jasełka. Choć to właściwie jest taniec aniołów a do tego śpiewamy dwie kolędy. Nie wiem jak to wyjdzie, nawet nie myślę, bo u nas na warsztatach robi się wszystko na ostatnią chwilę, a potem są nerwy mało czasu, próba goni próbę. No i zamiast przy tym się dobrze bawić często jest płacz i nerwy. Teraz jeszcze choroba rozłożyła kilka dziewczyn występujących, więc ...porażka.

We wtorek robiłam z mamą uszka z kapustą i grzybami, a że i ciasta było dużo i farszu też zostało więc powstały też pierogi. One nie koniecznie na Wigilię, ale będzie co wyciągać z zamrażalki:-). Czeka nas jeszcze pieczenie pierników, ale to jest przewidziane na poniedziałek.

Poza tym od poniedziałku dojeżdżam na rehabilitację, bo ręka nadal boli i jest słabsza. Nie wiem co to z tą moją łapką jest, bo już od dawna boli, badania porobione i niby nic tam nie ma, a robić nią nie umiem prawie nic. Co prawda szczęście w nieszczęściu że to lewa, ale jednak i tak ból przeszkadza.

Piszcie co u Was? Pozdrawiam ciepło!

8 komentarzy:

  1. ja dziś byłam na przedświątecznych zakupach, gotowanie jeszcze przede mną, ale sprzątanie już zakończone! ;)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli, według mnie to najgorsze masz z głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płacz? Dlaczego?
    Przecież nikt Was nie rozlicza, nie wymaga perfekcji. Raczej chodzi o to aby było miło? Mylimy się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak niby ma być miło, ale próby są na ostatnią chwilę, potem wszystko się myli, panie niezadowolone i ...nie jest fajna atmosfera.

      Usuń
  4. Widzę że cieszy Cię nadchodzący czas, fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten tydzień jest najpiekniejszy, bo same święta szybciutko przelecą :-)

      Usuń
  5. U mnie na razie nie ma zbytnio czasu na porządki

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...