wtorek, 14 stycznia 2020

5. To i owo


Znalezione obrazy dla zapytania demotywatory.pl śmieszne

Kochani!
Bardzo Wam dziękuję za komentarze i za to, że mnie czytacie:-). Widzę dużo nowych osób. To miłe, że pod każdą notką mam kilka komentarzy!

Dziś zwracam się do Was z pytaniem, prośbą.... pewnie też tak nie raz macie, że zdałoby się napisać coś na blogu, a tu totalnie nie ma o czym.  I o czym wtedy piszecie, kiedy zero pomysłu na notkę?

Dziś dla Was kilka demotywatorów z netu oczywiście. Paaa! 

 Znalezione obrazy dla zapytania demotywatory o zwierzętach

11 komentarzy:

  1. Ja na blogu prywatnym po prostu piszę co robię każdego dnia. Nudy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj tak spontanicznie napisze o studniowce, bo jest rocznica :-)
    Czyli trzeba się rozglądać i znaleźć temat :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie mogę powiększyć tego drugiego obrazka i przeczytać opisu;/
    O czym pisze jak nie mam totalnie o czym? Myślę że świat sie nie zawali jak notka sie nie pojawi. Blog to przyjemność nie przymus, tego sie trzyma.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym drugim pisze "Wiesz, kapciem po mordzie nie boli tak bardzo". :-) tak, wiem, że przyjemnośc tyle, że u mnie przychodzą takie okresy kiedy choćby nie wiem co, to nie mam co pisać.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale nie do końca, mało by ciekawie było:-)

      Usuń
  5. Nie piszę. I mi z tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, a ja lubię pisać i chciałabym tyle, że często nie mam o czym.

      Usuń
  6. Ja mam zaś inny problem - chcę coś napisać, a nie mam na to kompletnie czasu. Nie piszę więc. Świat się od tego nie zawali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę:-) zamienimy się? ja będę pisać ty podrzucisz tematy:-).

      Usuń
  7. Każdy pisze inaczej i trochę o czym innym. Czasami coś zaplanuję a czasami piszę posty spontanicznie. Życie inspiruje i z niego można brać pomysły, nie zawsze trzeba pisać o czymś ważnym , bywa że lekkie tematy są bardzo mile widziane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...