środa, 24 lutego 2021

59. Ziaja, Masło kakaowe, kremowe mydło pod prysznic

Moi mili!
Witam serdecznie w kolejnej notce. Jak kiedyś obiecałam, na moim blogu będzie się działo. No tak, planują wiele różnych notek, wywiadów...dla każdego coś ciekawego. A dziś zapraszam do recenzji mydła pod prysznic.

zdjęcie z www.wizaż.pl

Kosmetyki Ziaja na równo  z innymi często pojawiają się w moim domu, no bo dobrze mi służą, a także sama niska cena sprawia to, że zawsze mnie na nie stać.

Choć inne żele pod prysznic mam w domu, to sięgnęłam po to mydło z Ziai, dlaczego? przede wszystkim skusił mnie zapach - czekolada, kakao, to jedne z moich ulubionych zapachów kosmetyków.

Na portalu Wizaż.pl  można przeczytać:
Ziaja Masło Kakaowe kremowe mydło pod prysznic to kakaowa pielęgnacja:
- delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę,
- wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek,
- intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody.
Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego. Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień. Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka.
Kakaowa receptura kremowego mydła pod prysznic Ziaja Masło Kakaowe:
- masło kakaowe - zapewnia wysoką biozgodność ze skórą, działa natłuszczająco, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka,
- D - pantenol - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.

Moja opinia:
Mydło ma bardzo ładną, prostą butelkę zamykaną na "klik", co jest atutem, bo mając mokre dłonie bez problemu można otworzyć i zamknąć opakowanie.  Kosmetyk jest gęsty, a co za tym idzie wydajny no i pięknie pachnie, a jak już wspominałam ten zapach mnie urzekł. Wiem, że to nie jest balsam, ale liczyłam, że ten aromat pozostanie po kąpieli na skórze, niestety, tak nie jest.
Ostatnio modne jest, aby kosmetyk był pochodzenia roślinnego, no i jest, więc to mnie cieszy.
Liczyłam jednak, że po kąpieli skóra będzie nawilżona, a tak nie jest, choć co prawda nie wysusza naskórka.
Mydło pod prysznic Ziai można kupić praktycznie w każdym sklepie, a kosztuje też nie dużo bo ok. 12 zł. Uważam, że za tą cenę warto.
Polecam je do kąpieli szczególnie w porze jesienno-zimowej, kiedy zimno jest na dworze. Natomiast po kąpieli proponuję wypić kubek gorącej czekolady!

Ciekawa jestem czy Wy znacie kosmetyki Ziaja? Czy je lubicie, używacie?

2 komentarze:

  1. Z tej serii miałam kiedyś krem do twarzy i pamiętam, że obłędny mial zapach aż chciało się go zjeść. Ja z Ziaja najczęściej używam toniki do twarzy bo najlepiej mi się sprawdzaja. Kusisz tym kremowym mydlem pod prysznic, może kiedyś go zamówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Klaro mydło jest rewelacyjne, ta czekolada dużo daje. Ja kremy z tej serii też miewałam,ale takiego, co bym zjadła to nie:-)

      Usuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...