niedziela, 7 marca 2021

62. PITY już rozliczać czas

 Moi drodzy!

Witam Was bardzo serdecznie w niedzielny wieczór i bardzo dziękuję za komentarze oraz wszelkie znaki Waszej obecności. Właśnie zobaczyłam, że wywiad z Panią Martą Kielczyk przeczytały 182 osoby!! Może dla kogoś to mało, ale dla mnie bardzo dużo! - jeszcze raz dziękuję!

Mamy marzec, a więc czas by pomyśleć o rozliczeniu się z podatku. PITY można wypełnić ręcznie, albo też za pomocą Internetu!  Warto pamiętać aby rozliczając się z Fiskusem przekazać darowiznę 1%. To są nie wielkie pieniądze, bo 10, 20 zł, ale jeśli przekaże je kilka osób, to uzbiera się niezła sumka.

1% można przekazać organizacjom pożytku publicznego, lub osobom niepełnosprawnym posiadającym subkonto (KRS). 

Tak więc Drodzy Czytelnicy macie jeszcze troszkę czasu, by rozliczyć PITY, rozejrzyjcie się, można znacie jakąś fundację, stowarzyszenie, albo osobę niepełnosprawną, której możecie przekazać 1%. To nic nie kosztuje, nic nie boli, a może na prawdę wiele pomóc!

Ciekawostką jest, że kilka lat temu za pieniążki z 1% został zakupiony bus, który wozi nas na warsztaty terapii zajęciowej do dzisiaj! Uważam, że jest to piękne, że można zadecydować gdzie trafią nasze pieniążki!

Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Ja, jak zawsze rozliczam się szybko, razem z Mężem, już dostaliśmy zwrot😉
    Serdeczności zostawiam moc na kolejne mile marcowe dni🌼🧡🤗
    U nas za oknem mrozik, a ja wybieram się na dojazdową rehabilitację brr❄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to nic, że zimno, ja i tak zazdroszczę tej rehabilitacji. No ale ze względu na pandemię nie mogę ryzykować.

      Usuń

Byle do przodu

 Witajcie kochani! Bardzo Wam dziękuję, za obecność na moim blogu. Wiem, mnie samej trochę mało ostatnio, ale jak nie urok to...i ze zdrowie...